آژانس مسافرتی ستاره دنباله دار

تورهای متنوع به اقصی نقاط جهان

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم جهان تان را گسترش بدهید

favorite_outline

تورهای خارجی

سفر به یک کشور جدید، سفر به دنیایی جدید محسوب می شود و انتخاب یک تور خارجی مناسب، بهترین راه برای تجربه این دنیای تازه است.

phonelink

تورهای داخلی

با سفر به یکی از شهرهای زیبا و خوش آب و هوای کشور عزیزمان ایران کلی جذابیت و جلوه‌های زیبایی از طبیعت را نظاره‌گر باشید.

nature_people

تور اروپا

تور اروپا همیشه جزو پرفروش‌ترین و گران‌ترین تورها در بین مسافران ایرانی به شمار می‌رود و یک تور لاکچری محسوب می‌شود.

تجربه یک تعطیلات بی نظیر با ما

ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات گردشگری به صورت آنلاین

photo_camera

رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی ستاره دنباله دار قابلیت رزرو اینترنتی همزمان بلیط هواپیما بلیط هواپیما با هتل را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به دلخواه خود به هر نقطه از جهان سفر کنید.

image

رزرو آنلاین تور لحظه آخری

با رزرو آنلاین و یا خرید تلفنی تور لحظه آخری آژانس مسافرتی ستاره دنباله دار می توانید سفری تکرار نشدنی را با کمترین هزینه تجربه کنید.

forum

رزرو بهترین اقامتگاه ها

با رزرو آنلاین اقامتگاه های مورد نظرتان با بهترین امکانات و با توجه به خواسته های شما و با چشم اندازها و محیطی بی نظیر و سرشار از آرامش و با مناسب ترین قیمت تعطیلاتی به یاد ماندنی برای خود و خانواده تان رقم بزنید. 

مقصدهای پیشنهادی

ترکیه

چابهار

اصفهان

مشهد

هند

بلغارستان

محبوب ترین تورهای خارجی

اولین گزینه همیشه ترکیه است. کشوری که برای سفر به آن نیازی به تهیه ویزا نداریم و می توانیم 90 روز از سال را در آن حضور داشته باشیم. ترکیه کشوری است که تمرکز زیادی روی جذب گردشگر دارد و البته اقلیم طبیعی و آثار باستانی آن برای همه جذاب است. ترکیه همه سلیقه ها را پوشش می دهد. طرفداران مراکز خرید معمولا وان و استانبول را انتخاب می کنند و آن هایی که به شهرهای ساحلی علاقه دارند، عاشق آنتالیا، مارماریس و کوش آداسی می شوند. طرفداران آثار باستانی و تفریحات خاص به کاپادوکیا می روند.

گزینه بعدی معمولا دبی است. یکی از لوکس ترین شهرهای جهان که همه جور تفریحات عجیب و غریب را در آن می توانید تجربه کنید. از پیست اسکی مصنوعی و سافاری در دل کویر گرفته تا هیجان انگیزترین پارک های آبی. فاصله دبی با ایران کوتاه است و همین مسئله باعث می شود تعداد گردشگران ایرانی در آن زیاد باشد.

همچنین کشورهای تایلند و مالزی هم کشورهایی با طبیعت استوایی هستند که تورهای آن ها طرفداران بسیاری دارد. اگر به سواحل بکر و جنگل های انبوه علاقه دارید این کشورها گزینه بسیار مناسبی برای تان محسوب می شوند. البته هر کدام ویژگی های خاص خود را نیز دارند. 

با ما تجربه ای متفاوت کسب کنید

0+
اقامتگاه
0
بازدید در ساعت
0
مقصد
0+
مشتریان دائم
star

تور ترکیه

سرزمین تاریخی عثمانی‌ ها، سواحل درخشان مدیترانه اش، محله‌ های رنگارنگ و سنتی و… باعث رونق تور ترکیه شده.

thumb_up

تور مالزی

یکی از قطب‌های قدرتمند گردشگری جنوب شرق آسیا و جهان شده لذا در میان ایرانیان بسیار محبوبیت دارد.

spellcheck

تور گرجستان

گرجستان یکی از جذاب‌ترین کشورها برای ما ایرانیان است و به لحاظ موقعیتی نسبی بین اروپا و آسیا قرار گرفته است.

settings

تور چین

پرجمعیت ترین سرزمین ، باستانی و کهن ترین تمدن و طولانی ترین تاریخ و همچنین وسیع ترین کشور در جهان است.

tablet_android

تور تایلند

سفر به بکرترین، سرسبزترین و رویایی‌ترین مکان‌های گردشگری جهان که شما را شیفته و مجذوب خود می‌کند.

color_lens

تور هند

هند کشوری بسیار باشکوه، فریبنده و زیبا است و همیشه چیزی‌هایی برای سوپرایز شما علاقه‌مندان دارد.

در انتخاب ویلا و سوئیت به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟ 

اجاره ویلا و سوئیت این روزها بخش جدایی ناپذیر سفر عده زیادی از گردشگران و مسافرانی شده است که سبک متفاوتی از سفر و اقامت را تجربه می کنند اگر شما هم جزو آن گروه از کسانی هستید که دوست دارید در سفر خود، به جای اقامت در هتل، ویلا اجاره کنید یا در یک سوئیت ساکن شوید، در اینجا با ما همراه باشید تا بیشتر درباره آن با هم گفتگو کنیم و همچنین توضیح بدهیم.

همانگونه که پیشتر هم گفتیم، اجاره ویلا و سوئیت مخصوص دو گروه متفاوت از گردشگران با سلایق و اولویت های مختلف است. در نتیجه در زمان انتخاب ویلا در شهر مورد نظر یا یک سوئیت، معیارهای مختلفی برای انتخاب مطرح می‌شود.
مثلا اگر شما بخواهید یک ویلا شمال اجاره کنید، احتمالا به این فکر می‌کنید که این ویلا چه قدر با ساحل یا جنگل فاصله دارد؟ دسترسی اش به مراکز رفاهی مثل رستوران، سوپرمارکت و جاهای دیدنی چه قدر است؟ کدام جاده ها از نزدیکی این ویلا عبور می‌کنند؟ به جز بحث دسترسی، امکانات و کیفیت خود یک ویلا هم خیلی مهم است. مثلا استخر آن چند متری است، روباز است یا سرپوشیده؟ مبلمان و وسایل داخلی ویلا چه طور هستند؟ سیستم گرمایش و سرمایش آن کفایت تهویه و تنظیم دمای محیط را می‌کند؟
در گام بعد، بحث نظافت و بهداشت یک ویلا مهم است. آیا صاحب ویلا (به اصطلاح میزبان)، بعد از رفتن هر گروه از مهمانان، ویلا را خوب تمیز می‌کند؟ آیا کلرزنی استخر به درستی انجام می‌شود؟
بعضی نکات هم با هماهنگی باید برطرف شوند. مثلا آیا در ویلای اجاره شده می توان مراسم و مهمانی برگزار کرد یا نه؟

هم اکنون پاسخگوی شما هستیم

فهرست